tragedi di KB Mall...

meskipun aku x pernah jejak kaki kt KB Mall...
meskipun aku x pernah kenal mangsa, keluarga mangsa mahupun pemandu kereta.....
namun, aku tersentuh....
balik je dr PC Fair....aku trus tgk brite....
seriusly, mmg aku rase seriau tgk berita tu...


......................................

aku xnk ulas panjang pasal tragedi tu....
cume, aku nk menulis ape yg aku terfikir....


aku tak tau nk menulis cemana....
cume aku terfikir...
kematian ada di mana2....
bila2 masa...

n kejadian ni betul2 buat aku insaf....
kalaulah....
satu hari aku keluar rumah...
aku free hair....
aku lupe salam mak abah...
aku x mintak maaf kt sume org...
aku belum bayar segala hutang piutang aku...
aku belum solat lg mase tu (hajat nk solat lewat skit)...

n tibe2....
aku tereksiden (nauzubillah - mintak dijauhkan)...

......................................

teringat kate2 kak....
mungkin tu kali terakhir kite pakai tudung sendiri....

lalu ku memutar belit kenyataan tu...
mungkin tu kali terakhir kite salam dgn mak abah....
mungkin tu kali terakhir aku bersolat....
segalanya mungkin......


..............................................


- insaf sendirian -

0 comments:

Blogger Template by Blogcrowds