huhuhuh...

terasa mcm nk tulis karangan utk spm lima thn dlu jek...
sbbnye...
kna tulis sebuah karangan berdasarkan tajuk peribahasa yang diberi...


......

tapi aku xnk tulis karangan lagi...cukuplah zaman spm dlu kna wat karangan sampai seribu patah perkataan..(thanx to cikgu nasrul mrsm serting....sbb sampai skrg aku suke n dah terbiasa wat ayat pjg2)

...

situasi yang dikejar x dpt, yang dikendong berciciran ni berlaku bile seorang pemain baton x kirelah utk larian 4X100 ke, 4X400 ke....die mengejar kawan die....tapi die x berhati2, n baton die terlepas tanpa die sedari....

...

so, ape kene mengena isu peribahasa ni dgn aku???

tahla....cume rase situasi skg ni mcm peribahasa di atas....

aku mengejar....dgn gaya tgn yang bergitu bersepah sekali, abes ape yg aku kendong, tercicir2.....

........

huu....
pasni, xnk da mengejar...
nk naek kete lak...
takdela tercicir sgt...
sbb, kau brg byk, bole ltk kt seat sblh, seat blkg, dlm boot....


....

~terasa diriku merapu~

0 comments:

Blogger Template by Blogcrowds