ilmiah

hobi saya ialah membincangkan sesuatu yang ilmiah...
sesuatu yang ilmiah itu sangat seronok sekiranya dibincangkan bersama rakan-rakan saya yang ilmiah....
walaupun kami berbincang isu-isu ilmiah, namun kadang-kada kami tidak ilmiah....

saya suka berbincang isu ilmiah...
ini kerana, dengan berbincang isu-isu ilmiah, saya dapat mengetahui pelbagai pendapat daripada rakan-rakan saya berkenaan dengan isu ilmiah yang dibincangkan...

rakan-rakan saya telah terjebak dengan hobi saya ini..
ini kerana, apabila kami menonton televisyen, kami sering membincangkan isu-isu yang timbul dengan sungguh ilmiah sekali...

apabila kami mengulas isu tersebut dengan ilmiah, saya tidak berasa sia-sia...ini kerana, saya dapat menyangkal pandangan masyarakat di mana mereka berfikiran bahawa apabila sekumpulan wanita berkumpul, isu yang dibincangkan hanyalah isu-isu umpatan dan juga gosip....saya tidak suka dengan pandangan masyarakat tersebut.....

dengan berbincang isu ilmiah, pelbagai pandangan daripada rakan-rakan diperolehi...saya gembira kerana rakan-rakan saya banyak memberikan pandangan mereka terhadap isu yang dibincangkan...dengan cara itu, hubungan kami menjadi lebih mesra.....

setakat ini sahaja karangan ilmiah saya...

0 comments:

Blogger Template by Blogcrowds