sayang dikau....

sayang dikau.....

sayang....
perkara yg paling susah utk aku luahkan...
sbb bile aku sygkan org, sgt2 susah utk aku ckp kt die 'sy syg awak...'
n biasenye aku akan tunjuk syg aku kt org yg btl2 aku syg...


aku penah blaja utk x luahkan perasaan syg aku...
sbb aku takut, aku takut kalau2 satu hari nnti, perasaan syg tu akan bertukar jd perasaan benci...

aku rase mcm dikejar bayang2 sendiri...

aku takut, bile aku jumpe kesalahan org yg aku syg, aku x maafkan die...

sbb tu kdg2, aku tutup rase syg aku kt seseorang...
walaupun pada hakikatnya aku sendiri kdg2 jeles tgk org lain yg disayangi n menyayangi....


sejak aku masuk maktab...
aku blaja sesuatu yang berharga....


kasih sayang sorg kawan...
aku pernah ilang kasih sayang kawan...n dr situ aku dpt kasih syg kwn yg lain pulak...

aku ilang ana...
aku dapat rumet aku....kak piqah..


dari kak...aku blaja menghargai org sekeliling aku....
aku syg sgt2 kt kak...tp aku jarang sgt2 cakap aku syg kat kak...
ego mungkin....atau mungkin aku masih g takut dgn bayang2 aku sendiri.....


mngkin aku payah nk cakap yg aku sygkan kak...
tp aku tunjuk yg aku sygkan kak dgn cara aku sdiri...
aku akan care kt org yg btl2 aku syg.....
n jarang sgt2 aku care kt org dgn sebetul2 care...


baru2 ni, sekali lagi aku belajar pasal kasih sayang kawan...

aku bersyukur sbb aku dikurniakan sorg lagi sahabat...
hidayani...

sebab aku rpt dgn die...aku rapat dgn adik2 yg lain...
n aku boleh lari dr bayang2 aku sendiri.......


n skrg ni, aku rase bersyukur sgt2 sbb aku dikelilingi kasih syg...

n diorg jugakla yg menyapot aku bile aku perlukan sapotan.....

kak.....yani...
terima kasih sgt2...
saya sayang kak...
saya sayang yani...

3 comments:

barakallahufiik ya ukhtil mahbubah...
diri ini amat2 btuah kerna Allah hadirkan dirimu buatku... walau diriku xpenah menyebut kelebihan2 yg ada pd mu... tapi ku amat kagum padamu dek...
(tgu taun akir ye)hahahahahahaha....not hihihihi n bla3

February 28, 2009 at 12:01 AM  

mungkin inilah nikmat persahabatan yang trjalin

eorang teman pernah berpesan..

"Kadang2 Allah sembunyikan matahari..

Dia datangkan petir dan kilat..

kita menangis dan tertanya-tanya,

kemana hilangnya sinar..

Rupa2nya.. Allah nak hadiahkan kita pelangi.." "

April 2, 2009 at 11:09 PM  

mgkn ALLAH menghadirkan keinsafan melalui hamba-NYA untuk kita sedar dari alpa, terjaga dari terlena...
kerana ALLAH menyayangi KITA.....

April 4, 2009 at 3:09 PM  

Blogger Template by Blogcrowds