untuk kamu...terima kasih banyak2

Redup matamu
Memandang wajahku
Jangan menangis
Memang benar dulu
Kunci hatiku
Ada padamu
Ohh..

Aku kembali
Dimatamu kini
Bukan kerana kamu
Bukan niatku
Melara hatimu
Usah khuatir


Jika hadirku melukai hati
Maaf ku pohon abadi
Kini dihatiku satu puteri
Yang pasti bukannya kamu


Ampunkan aku
Seandainya engkau menangis lagi
Ampunkan aku
Memang aku bukan lelaki dulu
Ampunkan aku
Seandainya engkau masih merindu
Ampunkan aku
Mendung ini pasti akan berlalu


Redup matamu
Memandang wajahku
Jangan menangis
Kita lewati
Saat Kau dan Aku
Leka menari


Ampunkan aku
Seandainya engkau menangis lagi
Ampunkan aku
Memang aku bukan lelaki dulu

Ampunkan aku
Seandainya engkau masih merindu
Ampunkan aku
Mendung ini pasti akan berlalu





..............

teringat lagu ni...
serius aku kecewa..
time kasih byk3 ye kamu

0 comments:

Blogger Template by Blogcrowds