a day without you......

a day without you.....
rase lame mase berlalu...
terasa diri menunggu sesuatu...

mungkin sehari ni akan jadi berhari2....
kalau keadaan xdpt nk dibaiki...
tp ape sebenarnye yg nk dibaiki...
bile xtau ape sebenarnye yg terjadi...

sehari tanpa die...
rase bosan gile...
sbb dah rutin asyik interaksi dgn die...
tapi sampai bile...
bile masing2 diam x bersuare...


sehari akan jadi berhari2....
kalau aku asyik elakkan diri...
tapi dapatke pujuk hati ini?
supaya tunggu sehari lagi?

cepatlah sehari lagi...
supaya aku x ternanti2...
tapi aku takut nk tunggu esok hari...
sbb mungkin esok same macam hari ni...
aku mungkin sensorang lagi....

semalam kenangan yang sangat indah....
bila sama2 aku dan die berseloka indah...
tapi harini hatiku gundah...
mungkinkah esok hari kembali indah?

biar mase menentukan...
sama ada hari ni seindah semalam?
atau esok penuh kedukaan?

siapa tahu andai esok seperti semalam..
tapi semalam tu tetap semalam....

"a day without u"

0 comments:

Blogger Template by Blogcrowds