mimpi ke realiti

mimpi adalah kunci
untuk kita menaklukkan dunia
berlarilah tanpa lelah
sampai engkau meraihnya.....

salah satu dr lagu kegemaran aku satu ketika dahulu...
katenye mimpi adalah kunci untuk menakluk dunia...

mimpi...
kalu tanpa mimpi...
kite x mula untuk mulakan sesuatu
tp mimpi ni jugak kdg2
menyebabkan kite untuk melupakan sesuatu...
buktinya ayat "jangan mimpila bla..bla...bla..."


dengan mimpi aku bergerak...
hahahhaha....

tp penat gak idup dengan mimpi..
sbb mimpi tu x penah jadi kenyataan...
2 tahun aku idup dgn mimpi yg lebih kurang sama tiap2 hari...
sampai aku sedar rupenye mimpi tu cume mainan tidur...


n baru2 ni, aku mimpi lagi...
akanke aku pcaya mimpi yg sama....
isi kandungan mimpinye sama dgn yg duk kejar aku selama 2 tahun...
tp berbeza karakter n tempat...

tahla, aku xnk idup dlm mimpi lagi..
sbb kdg2 mimpi tu indah
tp realitinye.....
indah la sangat.....

*live in reality based on my dream*

1 comments:

dik....
cemane xmimpi,
slalu aku duk bilik ko sure tdo..
sure mimpi nye gak tu
so jgn salahkn mimpi klo slalu tetido
--angah--

September 18, 2009 at 4:14 PM  

Blogger Template by Blogcrowds