hadiah dari angah..

cuti panjang menjelma lagi...
kali ni cuti raya.....seminggu la diriku melupakan esaimen yang menimbun2...huuu

esok raya...insyaAllah.....
skg nih sume tgh sibuk dgn urusan masing2....
mak n angah tgh mengpack barang utk diangkut ke johor nnti...
abah mewangikan diri lps siap berkemas...huuu
abg masih lena diulit mimpi...
aku lak, baru lps mandi sbb badan bau hemster...(kes kna bersihkan sangkar hemster sblm balik kg)....


hadiah dari angah...
mcm bese....asal cuti jek angah bawak balik adiah...besenye tshirt la...
same jugak kali ni....angah pon bwk tshirt gak...
bese die bg tshirt short sleeve.....
tp kali ni, die bg aku tshirt muslimah....skali dgn mak....
terkedu aku time dpt tshirt tu.....
akankah aku memakai tshirt itu???


lalu kuteringat tshirt yg kuberi pada adikku.....
juga tshirt muslimah.....

~aku dan tshirt muslimah~

2 comments:

yeye dapat t-shirt baru..nk pki kt mktab nti..yeye...balik rayo johor molek..jange nakal2..(pesanan seorang org tua) ^_^

September 19, 2009 at 11:54 AM  

erk....
mane ye tshirt tu....
balik kl da pon...huu

September 22, 2009 at 8:02 PM  

Blogger Template by Blogcrowds