berkata seorang teman....

berkata seorang teman...

x elok dalam idup ni berkalau....
menyesal namenye tu...

sesal......menyesal.....terkesal.....

same je semua tu....
pokoknye....menyesal...


kdg2....
dlm x sedar...kite menyesal...
dalam sedar.....kite dahpon menyesal....
sedar atau x....kite akan menyesal...


ayat biasa yg org...juga termasuk aku guna kalu menyesal...
"kalu aku tau arini aku kalut nk print esaimen, aku print da mlm td"...
"napela aku x wat esaimen mlm td....kn da kalu arini..."
dan lain2 lagi...

kdg2....lps ayat tu terkeluar...barula aku menyesal...(menyesal lagi)...
sbbnye....menyesal sbb kuarkan ayt u...ayat menyesal sbb x wat esaimen...

kenapa tidak aku menthink positifkan diri atas ketidakbuatan esaimen aku mlm tu....


~sesal dahulu pendapatan, sesal kemudian tidak berguna~

0 comments:

Blogger Template by Blogcrowds